Avsnitt 2 – Finns målgruppen alla?

I andra avsnittet av Fluid Friday gästar vår sociala medier-specialist Elin Helander. Vad är en målgrupp och hur definierar man den? Kan målgruppen bli för specifik och hur gör man för att ta reda på vilka ens målgrupp är eller bör vara?

ÖNSKELÅTEN

Rammstein – Du hast

EN VÄLDIGT GENOMTÄNKT COPY

All cred till DDB Nord.

LÄNKAR

Målgrupper
https://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A5lgrupp

A/B-test
https://en.wikipedia.org/wiki/A/B_testing

Här ligger Sölvesborg
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?ie=UTF8&hl=sv&msa=0&z=11&mid=1EE-nZMk67ygI0Cpf_pXTWrVFYUg&ll=56.066658758811286%2C14.704401000000011

Fler avsnitt

Avsnitt 7 – Hur mäts effekten av kreativitet?

Avsnitt 6 – Behövs kreativa ramar?

Avsnitt 5 – Kan man köpa en artikel?

Avsnitt

2

Medverkande

Elin Helander, Stefan Widar

Ämnen

Målgrupp, Sociala medier

Dela

LYSSNA